Vrácení zboží, výměna a reklamace
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
Pokud nejste spokojeni nebo Vám prostě nesedí u nás nakoupené zboží, tak nezoufejte a jednoduše nám zboží pošlete do 14 dnů zpět. Zboží musí dorazit k nám do 14dnů od vašeho převzetí od dopravce, jinak Vašemu vrácení nemusí být vyhověno. Šperk musí být nenošený a nepoškozený!
Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás prosím o Vašem záměru emailem, pak už jen stačí zásilku zabalit dle našich instrukcí níže, zaslat na uvedenou adresu a je to hotovo :)
Náklady na vrácení zboží nese vždy spotřebitel.
Vyřízení respektive vrácení peněz se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejdéle však do 14 dní, většinou ale posíláme dříve.
DŮLEŽITÉ PŘED ODESLÁNÍM:
* do obálky vložte buď fotokopii faktury nebo na papír napište číslo objednávky, Vaše jméno, telefonní a emailový kontakt a číslo účtu, na který chcete zaslat vrácenou částku
* zboží musí být zabaleno nejlépe tak, jak jste ho od nás obdrželi. Šperk musí být v krabičce zaopatřen tak, aby se nepoškrábal či jinak nepoškodil během přepravy. Rozhodně nestačí jen tak vložit do krabičky a tu do obálky. Šperk tedy nejlépe vložíme do krabičky a utěsníme bublinkovou fólií, krabičku následně také zabalíme do bublinek a až poté do obálky.
Adresa pro zaslání zboží
Bassano Collection CZ s.r.o.
Vratislavova 4/27
Praha 2, 128 00
Zboží musí kupující vrátit úplné, s fakturou, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
V případě, že nebude vrácené zboží kompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o částku odpovídající opravě poškození (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.).
Dle § 1832 odst. 4 občanského zákoníku peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny do 14 dnů od doručení zboží nebo potvrzení o odeslání. Odpovídající částku Vám zašleme předem dohodnutým způsobem.
Reklamace
V případě reklamace postupujte stejně, jako při vrácení zboží viz výše. Jen nám na fakturu či jiný papír napište, jaký preferujete způsob vyřízení reklamace - opravu, výměnu či vrácení peněz.
Pak zboží zabalte viz instrukce níže a pošlete na naši adresu. Jakmile k nám zásilka s reklamovaným produktem dorazí, dáme Vám vědět, že je již u nás. Po té posoudíme vaši reklamaci a nejdéle do 30dnů - zákonné lhůty- ji vyřídíme.
DŮLEŽITÉ PŘED ODESLÁNÍM:
* do obálky vložte buď fotokopii faktury nebo na papír napište číslo objednávky, Vaše jméno, telefonní a emailový kontakt a číslo účtu, na který chcete, v případě této možnosti, zaslat vrácenou částku
* zboží musí být zabaleno nejlépe tak, jak jste ho od nás obdrželi. Šperk musí být v krabičce zaopatřen tak, aby se nepoškrábal či jinak více nepoškodil během přepravy. Šperk tedy nejlépe vložíme do krabičky a utěsníme bublinkovou fólií, krabičku následně také zabalíme do bublinek a až poté do obálky.
Výměna zboží do 14 dnů
Pokud Vám nesedí velikost či barva nebo chcete zakoupené zboží vyměnit za jiný produkt, tak nás prosím kontaktujte emailem, domluvíme se zda zboží, které si přejete jako náhradní máme opravdu fyzicky na skladě a jak výměnu provedeme.
Náklady na výměnu zboží nese vždy spotřebitel.